Tuesday 3 July 2012

Hasil Kejetangan

helo,hye,assalamualaikum..apa kaba anda sume..hrap2 sihat2 blake okey... ;) entri kli ni xtau nk karang ap..cme nk share hasil keje tangan sendri..hehe..okey jom layan gambo kt bawah ni :::


 utk anaksedar aku--hantaran dr sebelah pihak perempuan


 kelopak bunga dr sejadah


 gulagula + coklat



























yang kt bawah ni pulak hantaran mse aku kawen..kenanagn la katekan..hahahaiii
 
dr aku kpd en.suami.. ;)


ini dr en.suami kpd aku..















sebenarnye aku x brape pndai nk mggubah2 bagai ni..tp bile da ada depan mata 2 aku cuba lah jugak buat..last2 mnjadi walaupun x brape nak cantik..tp aku b'puas hati ngan hasil kejetangan aku sendiri..
ok pada sesape yg nk tempah boleh la cari aku hokey...sekian..sampai sini sje dlu..lenkli kte jumpe lagi..tadaaaaa

No comments:

Post a Comment

ini blog yana..semua cerita tentang yana dan kehidupan yana..terima kasih kerana sudi menyinggah ke blog yana