Wednesday 4 July 2012

Jalan2 Berjalan

helo,hye,assalamualaikum...pekaba sume..sihat je la kot..klau x sihat gi mkan ubat sna..sje nk story..aritu aku hangout ngan budak2 netball..sje me'release tensen' sblum bmula nye game..kan..riuhrendah suare ktorg..bese la lau da pmpuan2 sumenye..huruhara jd nye..hahaha..mula g men bowling..aku dpt no2..pdahal mencuci longkang je kjenye..xde adiah pn..sesaje men..jom layan gambo :: 


 daiman bowl,johorjaya..


 waaahh..ad bkat x..hahaa


 mereka2..










da penat ktorg mncuci longkang,ktorg g karok plak..jom layan gambo lg ::
sore akk bju merah ni powe abes..da mcm siti nurhaliza...jd segan aku nk b'duet ngan dia..haha














 msg hubby katenye... c(:





mereka ni la kwan2 aku... ;)


da pnat memerah tenaga men bowling..pas2 g myumbang sore yg da sememangnye sumbang..prot pun kebulur bgai nk gile..ape lagi,ktorg pn melantak la..ad gamba lg..jom layan ::
 setibany kami d mcD...






isshh..gejoloh nye aku..huhuuu..


huh..pnat bjalan..bukan selalu dpt camni kan..sekalisekala dpt lepas dr sangkar...pergghh..bkicau x hengat dunia...hahaaa...ok la..stakat ni dlu aku storymory..lain hari kte jumpe lg..papepun smile alwayss...tadaaaa

No comments:

Post a Comment

ini blog yana..semua cerita tentang yana dan kehidupan yana..terima kasih kerana sudi menyinggah ke blog yana